سایت‌های کوتاه کننده لینک یکی از راه‎های کسب درآمد حتی برای کسانیست که صاحب سایت یا وبلاگ نیستند چون می‌توان لینک‌های کوتاه شده را در شبکه‌های اجتماعی، فروم‌ها و سایر سایت‌های کاربر محور منتشر نمود.

شکل کلی کسب درآمد در اینگونه سایت‌ها به این صورت است که با کوتاه کردن یک لینک (هر لینکی) یک لینک کوتاه‌شده توسط سایت کسب درآمد به شما ارائه می‌شود که می‌‌توانید آنرا مطابق قوانین سایت به اشتراک بگذارید.

وقتی شخصی روی آن لینک کلیک کند، به یک صفحه تبلیغاتی وارد می‌شود و پس از چندثانیه می‌تواند با کلیک روی SKIP THIS AD به لینک اصلی هدایت شود.

چرا از روش کوتاه کردن لینک برای کسب درآمد استفاده کنیم؟

پاسخ ساده است. در مطلب چرا باید کسب درآمد از اینترنت را انتخاب کنید در سایت درآمدسازان نوشتم که یکی از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد آنلاین امکان استفاده از اهرم برای پولسازی است و شما دقیقا با کسب درآمد از کوتاه کردن لینک شما چنین کاری انجام می‌دهید و از اهرم برای پولسازی استفاده می‌کنید. اما چطور؟

شما یکبار لینکی را کوتاه می‌کنید و در سایت‌ها و وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف پست می‌کنید. روی آن لینک ممکن است ده‌ها، صدها و شاید هزاران نفر کلیک کنند. این شما نبوده‌اید که کل زحمت کلیک کردن را کشیده‌اید (مانند سایت‌های PTC یا سایت‌های سورفینگ) بلکه درآمد شما از طریق تعداد زیادی از افراد کسب شده است.

همچنین شما می‌توانید بی‌نهایت لینک کوتاه کنید و آنرا در معرض دید و کلیک شدن توسط صدها و هزاران نفر قرار دهید!

شما فقط یکبار انرژی و زمان صرف می‌کنید و لینک‌هایی پرطرفدار را در سایت‌ها و وبلاگ‌ها به اشتراک می‌گذارید. بعد از آن، این سایر افراد هستند که با کلیک روی لینک‌های پرطرفدار شما، برایتان درآمد ایجاد می‌کنند.

حالا قصد دارم یکی از سایت‌های محبوب کسب درآمد از کوتاه کردن لینک را به شما معرفی کنم.

لینک ورود به سایت کوتاه کننده لینک و کسب درآمد

سایت کوتاه کننده به ازای هر 1000 کاربری که روی لینک کوتاه شده کلیک نمایند، مبلغ مشخصی را به عنوان درآمد به حساب کاربری شما اضافه می‌کند. نرخ 1000 کلیک روی لینک برای آی پی کشورهای مختلف، متفاوت است. برفرض مثال در حاضر برای آمریکا به ازای هر 1000 کلیک بطور متوسط حدود 14 دلار پرداخت می‌کند!

در حال حاضر برای کشور ایران، مبلغ پرداختی برای 1000 کلیک بطور متوسط کمی بیشتر از 1 دلار می‌باشد اما برای کشورهایی مانند آمریکا، نرخ هر 1000 کلیک به بیش از 14 دلار نیز میرسد.

نرخ پرداخت‌ها به ازای هر کلیک در صفحه Payout rates که لینک آن در فوتر سایت وجود دارد قابل مشاهده است.

برای ثبت نام و شروع درآمدزایی کلیک کنید