بهترین شبکه تبلیغات خارجی که پرداخت بدون مشکلی رو همیشه داره پاپ آندر هست به نظر من با بالا رفتن قیمت ارز بهترین روش برای کسب دلار من خودم بارها برداشت داشتم ازش که عکس صفحه واریزی ها رو اینجا براتون قرار میدم

برای سایت هایی با 3000 آی پی تقریبا روزی سه تا چهار دلار میده که واقعا توی این اوضاع ارز بهترین روش ارز آوریه-پرداخت هم به وبمانی داره که همونطور که میدونید هیچ مشکلی وبمانی با ایرانیا ندارهو فقط با یه ثبت نام ساده میتونید ارزتون رو دریافت کنید و از طریق فرهاد اکسچنج یا هزار صرافی اینترنتی دیگه به راحتی به واحد پول ایران تبدیلش کنید و لذت ببرید

آموزش ثبت نام

دوستان برای ثبت نام ابتدا اینجا کلیک کنید

دقت کنید برای عضویت در سایت بستگی به مرورگرتون ممکن به مشکل بربخورید توصیه من اینه که ثبت نام رو یا از طریق موبایل انجام بدید یا با تب ثبت نام رو اوکی کنید چون ممکنه اسکریپت سایت با بعضی نسخه های گوگل کروم مشکل داشته باشه و به خوبی عمل نکنه

پس از عضویت در سایت، در قسمت Add new site می‌تونید سایت خودتون رو اضافه کنید. حتما جلوی گزینه Adult 18+ Ads  تیک گزینه Disable 18+ advertising رو بزنید تا محتوای غیراخلاقی در تبلیغاتی که قرار میدید نشون داده نشه.

در قسمت The types of advertising می‌تونید نوع تبلیغاتی که توی سایت نمایش داده بشه رو تیک بزنید، در حالت عادی همه گزینه‌ها تیک خورده هستند و توصیه می‌کنم برای حداکثر درآمد، بذارید همینطور باقی بمونه.

با معرفی این سایت به دیگران، 7 درصد از درآمد کسانی که معرفی کردید به شما می‌رسه (البته واضحه که از درآمد افرادی که از طریق لینک شما عضو شدند کم نمیشه)

ثبت نام در سایت و شروع کسب درآمد به دلار